tisdag 28 juli 2015

Fotografering

Jag förutsätter att alla minns att jag gick och vann en novelltävling med novellen Mod för några veckor sen, eftersom det var en pretty big deal för mig. Är en pretty big deal. Förutom ett presentkort på 2,000 (VÄÄRT), kommer jag att bli intervjuad och min novell kommer publiceras i tidningen Citylifes nästa nummer (Åkersbergavarianten iaf: släpps i september).

Såååå för några veckor sedan svarade jag på lite frågor via mail och idag var jag faktiskt på en fotografering med en fotograf som tog lite bilder på mig som ska med i tidningen. !!!! Känns väldigt OH MY GODS, om jag ska vara ärlig.

Jag tror det gick bra iaf. Ärligt talat misstänker jag att jag kommer se ut som en seriemördare på alla bilder för jag har blivit helt sjukt ofotogenisk på senare år (fan vad jag saknar tiden då jag blev skitsnygg på bild), men lyckligtvis släpps tidningen bara i Åkersberga och där känner jag ingen så det är ingen som kommer att behöva se. Perfekt. X)

True story.

Inga kommentarer: