lördag 11 april 2009

Spread the word around: the girls are back in town

Idag var stört nice. Det var asvarmt, vi var coola (som alltid), och vi hittade en kaj där ingen annan var där vi kunde chilla hela dagen och se käka bullar, dricka iskaffe, och käka sallad och godis och det var fantastiskt nice bara. Kändes bra att vara tillbaka i Stockholm också (ok, någon gång ska vi sluta dissa GBG - men inte idag!).

Nu har jag just sett Monty Python's Meaning of Life (och igår såg jag Life of Brian - jag har verkligen börjat uppskatta deras humor). Jag vill egentligen se Holy Grail nu för det var hundra år sen, men jag ska se på romantisk komedi med Grace från Will & Grace istället, så det blir nice som omväxling liksom.

Till sist får ni en bild på mig som visar hur jag ser ut när jag sitter och skriver här (och som gör smygreklam för MacBöcker, även om jag tycker de är skitsega att hålla på med):

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: