söndag 19 april 2009

Quidditch!

Maria och Ch visar hur klonken ska kastas!Quidditchsäsongen är igång! Vi öppnade starkt idag med kanske en lite besvikelse vad gällde antalet deltagare, men med starkt engagemang! Det var en mycket lyckad träning, och nästa blir på onsdag klockan sju, så de som vill kan dyka upp på Gärdet och vara med. :D

Helgen har varit väldigt nice i alla fall, trots en vis dom i fredags. Vi var ju och demonstrerade igår, och det var kul, så nu ska jag bara komma ihåg att gå med i Piratpartiet också. De har ju fått ganska många medlemmar på senaste tiden, kan man säga... och Ung Pirat är det största ungdomsförbunder i Sverige. Awesome.

Sen har jag spenderat löjligt mycket tid med att läsa på Potter Sue of the Day-bloggen, samt (och det här är något som aldrig hänt innan!) ett Lord of the Rings-fic som är riktigt bra faktiskt. Vet inte vad som hänt här, sen när läser jag fics som är bra? Jag läser ju enbart badfics för att jag gillar att känna mig överlägsen de som skriver dem. Hahaha.

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Christine sa...

Hahah hur många deltagare var ni? Jag kanske kommer förbi nån söndag om jag har tid ^^

Ell sa...

Vi var sex där, men vi lär bli fler nästa gång! :P

Gör det! ^^