tisdag 21 april 2009

Earth Day!

Earth Day imorgon!Imorgon är det Earth Day, en dag som ska påminna och inspirera folk till att ta ansvar för planeten och uppskatta vår natur och miljö. Så det hoppas jag att alla tänker göra! Själv vet jag inte riktigt hur jag ska göra det, jag gör ju sånt här jämt, men något ska jag väl kunna komma på tänker jag. :P

Idag var jag lite mindre trött än igår, men ändå rätt död och grinig när jag kom hem från jobbet. Om ni ser mig på MSN efter tio får ni gärna säga åt mig att logga ut och gå och lägga mig, för jag behöver sova, även om det går bra på jobbet, och jag känner mig hyffsat pigg nu efter att ha varit och gymmat (inget får igång en som ett gympass!).

Imorgon ska vi träna quidditch igen, det ser jag fram emot! Fast jag kommer missa Lie to me, men det är sådant man får offra helt enkelt. Jag är lite nördig ibland, men jag tycker om mig själv ändå!

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: