måndag 16 mars 2009

Vem sa att isbjörnar bara lever på tropiska öar?












Hihihi. "Dela med dig av det goda" - Zackrid och jag brukar sitta och garva åt åttametershästen i OLW-reklamen. Seriöst, den är rolig.

Bilen har PARTY som registreringsskylt. VÄRLDENS BÄSTA REGISTRERINGSKYLT ALLTSÅ. Efter London Tiptions "YAY ME" förstås. Jag ska nog ha PAARTY om jag någonsin skaffar en bil.

Min WWF-isbjörn har äntligen kommit! Fett fin är han. Påläst också, som ni ser sitter han ju på en DN och chillar. Nu sitter vi dock och tittar på Judge Judy ihop - också oerhört djupt.

That's enough of that shit.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah! Gud va sjukt!! Har du någon kontakt med Martin numera??
Kramkalas Julia

Ell sa...

Nej, faktiskt inte, så jag fattar inte var något av det där kom ifrån! XP

Zackrisson sa...

Hejsan. Jag var inte säker på körandet, men den sextonde lät bekant i någon sammanhang, så jag gissade vilt. ;P
Men jag håller inkorgen under bevakning på torsdag!