fredag 27 mars 2009

Sjuk

Sjuk idag - segt. Vaknade imorse och kände mig febrig och hade ont i huvudet, så jag bestämde mig för att stanna hemma. Men jag har en produktiv dag ändå, jag har fixat lite med Expecto, pluggar till högskoleprovet imorgon, och så kollar jag på gamla avsnitt av Lyxfällan. Okej, så det kanske inte är produktivt, men det är kul. TV3s webb-TV är det bästa som finns.

Acksälls mobila bredband har börjat funka igen också, så jag kan använda Harvey igen till mer än att spela Tetris och skriva. Det känns alltid nice. Jag älskar mina två datorer faktiskt, de kompletterar varandra så himla bra.

Högskoleprovet imorgon, ja. Hur kan det ta så lång tid? Åtta timmar för fem sessioner som sammanlagt är tre timmar och tjugo minuter. Hur går det till? Jag fattar inte. Men jag hoppas det går bra, testproven får jag rätt bra resultat på (jag till och med gillar mattedelen!), och hur det än går ska jag hem till Martin sen och se tecknade Sagan om ringen. Vi pushade ju varandra till att faktiskt göra provet, så vi tyckte vi skulle peppa varandra efteråt också, eller något sådant.

Dessutom var ju det många år sen jag såg tecknade LotR också. Även om det stör mig att de inte gjorde alla filmerna - fast jag hört något rykte om att det faktiskt finns en tecknad Return of the King men som är typ omöjlig att få tag på. Måste forska vidare på det där...

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: