söndag 1 mars 2009

En för alla, alla för en?

Fyra heta män with pointy objects? :P
Stockholm Stadsteater sätter upp De tre musketörerna nu i vår! Den fick värsta bra recensionen i DN idag, och jag har varit inne på att se den sen jag hörde talas om den, men nu måste jag gå. Läs beskrivningen bara:

"Unge smalhöftade d Ártagnan dyker upp en dag från ingenstans. Han har en gitarr på ryggen, en värja i handen och han tänker bli KÄND. Och han vet vart han ska ta vägen. Ryktet om Athos, Aramis och Portos har till och med nått hålan han kommer från.

De tre musketörerna är ett rockigt pojkäventyr om fyra ganska läckra killar (nåja...) i tajta läderbrallor som alltid, alltid håller ihop."

Mhmmm! Pudelrockande musketörer, ftw? Jag har övertalat Martin att gå med mig (den enda jag känner som läst boken och inte tycker den är värdelös... ja, jag syftar på Elin!!!), men den är typ STÖRT slutsåld. Finns ett fåtal biljetter i maj och då får man sitta längst bak. Galet. Men de släpper nya biljetter tionde maj, och då jäävlar!

Jag känner mig så pseudokulturell.

That's enough of that shit.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag önskar verkligen att jag kunde tycka att De tre musketörerna är bra. Det kanske nästan är värt att läsa om den, men... nej.

Nu tillkännagav jag mig, förresten. Ja, Ell. Jag läser din blogg. Jag är så himla stalkig!!!

Ell sa...

Hahahaha, men jooo, ge den en chans till! :D

OMG! Creepy stalker!

Christine sa...

Jag har läst den (iofs länge sen) och gillade den ^^

Ell sa...

Bra där Cricce! :D