tisdag 10 mars 2009

Jäkla musketörer

Eftersom det fanns så dåligt med platser sist jag kollade efter biljetter till De tre musketörerna bestämde jag mig för att vänta tills idag då det skulle släppas extrabiljetter. Vad jag inte visste var att de föreställningarna är i augusti - vilket är rätt långt fram i tiden. ARGH. De släpptes sex imorse och jag bokade nyss, och då var alla platser redan upptagna i alla fall, så vi fick inte direkt bättre platser, och nu måste jag vänta ännu längre. SUCK.

Nu ska jag kila iväg på en jobbintervju! :D

That's enough of that shit.

4 kommentarer:

Anonym sa...

coool blogg tjejen! gillar titeln :)

kolla in en av Borås största bloggar!
http://arntyochmirry.se

take care!

Anonym sa...

Ibland vill det sig bara inte, jäkla typiskt.

Chriss sa...

Vad bajs :/ Men nu får du i alla fall se den! Jag tyckte den lät ascool, men jag kan ju inte gå, liksom XP

Gick jobbintervjun bra? :D

Ell sa...

Jag tror den gjorde det! De ska höra av sig inom några dagar! :D