måndag 23 mars 2009

Feel the H.E.A.T

Just nu har jag totalt fastnat för H.E.A.T. Deras skiva går på repeat i min MP3 (eller okej, på typ var femte lyssning av den så drar jag Stairway to Fairyland med Freedom Call för lite variation, men det är det liksom), och den är så bra. Det är fan länge sen jag lyssnade på en skiva som var så alltigenom skitbra. Fascinerande, really. Och min bror är helt fast han med, känns ju seriöst. Eller det kanske är nice, jag vet inte.

Jag är dödshungrig just nu. Maten borde vara klar snart, men jag tänker gnälla ändå. Mat mat mat. Ge mig. Jag skulle haft med en banan till jobbet idag och käkat som mellanmål, men den hade nämnda bror redan snott och ätit. Jäkla svin. Tror han vill att jag ska svälta. För övrigt klar konspiration på jobbet då jag är enda blondinen där. What is up with that liksom? Känner mig som Elle Woods nästan.

MAAAT.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: