torsdag 19 mars 2009

I am the champion!


Såhär glad har jag inte varit sen Ravenclaw vann elevhemstävlingen på Erised (som ni ser på bilden var jag skitglad då!). Jag har tagit körkort! Jag är så jävla awesome med boots av haj och hela köret! Hade blivit förvånad om jag failat dock, har fan aldrig kört så bra som jag gjorde under uppkörningen. Så jävla nice. Och imorgon får jag gå upp och gå till ett jobb och faktiskt göra något. Ni fattar inte hur deprimerad jag var i början av veckan när jag var tvungen att gå upp helt purposeless än en gång.

Och Bruce Willis blir 54 idag, och där på bilden ser ni då hur John McClane föreslår att man ska fira körkortet. Genom att döda en helikopter. Bra tänkt där, McClane. ;P

That's enough of that shit.

5 kommentarer:

Christine sa...

Grattis! :D

Anonym sa...

Härligt, Grattis :D Funderade faktiskt på det tidigare idag när en annan kompis klarade uppkörningen.

M sa...

Hurra för dig! Vad är det för jobb du har lyckats få? =)

Chriss sa...

Told you you could do it ;) Grattis igen! :D

kristallen75 sa...

Grattis ,det gjorde du riktigt bra...