tisdag 10 mars 2009

I don't scare easy (till skillnad från vissa filmer säger den här titeln er ingenting!)

Sigh. Min brors mobila bredband har bestämt sig för att sluta funka, och eftersom jag mest sitter med det vid Harvey har jag knappt kommit åt internet idag. Sorgligt.

Intervjun gick bra i alla fall, jag ser inte hur jag kunnat göra den bättre liksom, och de skulle höra av sig i slutet av veckan, så håll tummarna nu då för jag vill så gärna ha ett jobb. Plus att det verkar nice.

Och bilden... värsta western-veckan, såg (varning för spoilers, LOL) The Assassination of Jesse James by the coward Robert Ford igår. Man kan ju säga som så att en film som talar om redan i titeln vad som ska hända och får en att verkligen vilja att de ska skjuta Brad Pitt är en mkt bra film. Dessutom var den fett snyggt filmad: folk som säger att western är en utdöende genre har fel, fel, fel helt enkelt.

Nu ska jag sova. Jag har körlektion 09.15 imorgon. Oh happy day!

That's enough of that shit.

3 kommentarer:

Chriss sa...

Fett bra med jobbintervjun, ju! :D Hoppas att du får det! Vad är det för jobb?

Ell sa...

Jobb som telefonintervjuare. Fett glamouröst, jag vet! XD

Chriss sa...

Haha, Niclas har jobbat som proffesionell diskplockare, det tycker jag är ännu mer glamouröst XP