torsdag 12 mars 2009

Historiskt ögonblick

Nu ska jag sätta mig och läsa i körkortboken för sista gången. Jag kan inte förklara i ord hur bra det känns, men jag tror Shakespeare sa något som beskriver mina känslor för den: "hate it with the fire of a thousand suns". Och när jag läst kapitlet jag hatar mest (som jag sparat till sist för jag kan det sämst): "Bilen", så är jag fri. FRIII. Imorgon skriver jag teorin och sen är jag FRIIIIII.

Och så har jag mailat WWF och frågat vad som hände med min isbjörn. De sa att den skickats nu och ska komma inom två veckor. Det var på tiden, tycker jag!

That's enough of that shit.

By the way... är inte Luke i Gilmore Girls helt fantastisk?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, Luke är verkligen fantastisk! :D Försöker hänga med nu så ofta jag bara kan. Gilmore Girls rules.

Zackrisson sa...

Det var inte på tiden, det var på... ISTIDEN!
Ahahahaha! XD

Ell sa...

Gilmore Girls är bäst! Och jag ska få låna säsong 2 nu. YES!