onsdag 18 mars 2009

Jag behöver mitt svarta guld

Idag var en pärs. Den började nämligen med att det visade sig att vår 10.000-kronors kaffemaskin som i stort sett är självgående inte klarar av att köpa nya kaffebönor till sig själv, så jag var utan kaffe. Jag fattar aldrig hur hårt det påverkar mig förrän det faktiskt händer och jag dör av trötthet efter halva dagen.

Iofs kan det också ha att göra med att först gick jag och Zackrid en timmes lång promenad för att kolla området min syster skulle dela ut tidningar i, och sedan tog jag och syster oss runt (med tidningar) vilket tog ytterligare en timme och tjugo minuter. För en som sällan promenerar blir det rätt tufft.

Sen har jag övningskört fett länge också, och imorgon är det dags för uppkörningen. Just nu är jag inte ett dugg nervös för jag har inte riktigt fattat att jag ska köra upp än ("det är något som händer den 19 mars, men vad är det nu igen...? JUST DET, Bruce Willis fyller år!"), men det slår mig väl förr eller senare. Bara jag inte får någon fitta som kuggar en för minsta lilla är det väl lugnt. :P

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: