tisdag 3 mars 2009

Ibland är inte IRL så dumt

Jag visste inte att liger var ett riktigt djur, men uppenbarligen så är det det och såhär ser de ut. En blandning mellan lejonmän och tigerbrudar är de, och de är världens största kattdjur. Awesome!

Nu läser jag Lord of the Rings igen, aaahhh, så bra det känns. Och så har jag upptäckt att Pippin är roligare än jag mindes honom. Frodo typ "I don't want to be asked a string of questions while I am eating. I want to think" och Pippins reaktion blir "Good heavens! At breakfast?" och sen går han iväg och gör något annat. Tolkien liksom.

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad söööt! Den ser värsta goosig ut ju :D Vi läste en artikel i skolan om en huger (hund/tiger) men den var typ inte så sann tror jag :o Men den där ligern var söt!

Anonym sa...

Yay, visst är Liger ett häftigt djur. Djuret kom på tal under en manifoldervakt tidigare i förra veckan så jag kollade upp det då. Är smått impad. (älskar kattdjur!)

jag måste läsa böckerna. hm.