torsdag 5 mars 2009

Här är mitt liv

Svårt att känna sig accomplished these days. Jag vaknade halv ett och orkade inte motivera mig till gymmet, har man en slö dag kommer man ändå inte prestera bra, så jag har inte lämnat huset idag. Sökte ett par jobb dock, vilket ju är bra, men det börjar kännas segt och hopplöst när man hållit på i två månader och fått en intervju - som var en gruppintervju liksom.

Imorgon har jag en körlektion och ska ta mig iväg och gymma innan, så det blir väl en bättre dag, men det känns liksom... inte så kul ändå. Jag är trött på att bara sitta framför Disney Channel hela dagarna, jag är trött på att inte kunna köpa någonting, och jag är trött på att känna mig som värsta snyltaren som bara käkar upp all yoghurt hemma. Om jag inte får ett jobb snart blir jag tokig.

Och nej, jag ser inte fram emot att få a-kassa heller. Det känns ju bara überfail.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: