onsdag 25 mars 2009

One does not simply!

One does not simply chillax into Mordor! Men det är i alla fall vad jag ska göra nu. Jag är jättetrött. Jag hade en sån där jobbig morgon när man vaknar var femtonde minut och tror att man försovit sig, och sen har jag tränat efter jobbet och kom hem typ nyss och var tvungen att laga massa mat. TRÖTT. Ska se på TV4 och spela Heroes hela kvällen.

Men först kände jag mig tvungen att påpeka att det är 25 mars idag, aka dagen då Ringen förstörs i Lord of the Rings. Ja, jag känner mig fett nördig som vet sånt, men det var länge sen jag reagerade på det datumet. Sen igår satt jag och bläddrade i appendicsen till min bok och då slog det mig. Som en blixt från klar himmel, typ Paulus på väg till Damaskus. Haha. Nej, men jag har nördat mig idag iaf, och ska fortsätta med det. Yes, yes.

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha! :D Nu vet jag varför jag alltid tyckt om detta datum! Har precis påbörjat resan genom Sagan om ringen, woho bättre sent än aldrig.

Ell sa...

OMG, du får bli besatt så jag har någon att prata med. XP