torsdag 10 december 2009

Walking to Stockholm

Chriss ringde nyss och undrade om jag skulle med på Idol... och varför säga nej? Så nu har vi skaffat biljetter och kommer sitta bakom scenen och inte se ett dugg.

Men vem bryr sig? :D Vi ska se finalen och det kommer vara awesome. Vi varken tror eller vill att Calle ska vinna heller, så hur det än går kommer vi ju vara fett nöjda. :D

Det skummaste är att jag tycker ju inte ens om Idol! Jag är ju en uttalad Idolhatare... och nu betalar jag pengar för att gå och se finalen i Globen? Jag vet inte vad som hände.

Men vem bryr sig? It is niiiice!

True story.

4 kommentarer:

Chriss sa...

CALLE! CALLE! CALLE! :D

Ell sa...

CAAALLEEEEE! :D :D :D

Hannah sa...

Har också varit idolhatare, fram till i år. Tror deltagarna varit extra duktiga, plus så kände jag en av dem :D

Ell sa...

Hannah: Åh, vem känner du? :D

Jag vet inte om talangerna varit bättre... men Calle har iaf varit asbra! :D