lördag 12 december 2009

"Du dödade Mufasa."

It's the circle, the circle of lifeJag är på skitdåligt humör nu. Vissa fittor jag känner gör mig så arg. Så jag ser på Lejonkungen, vilket får mig att må bättre direkt när "Nants ingonyama bagithi" drar igång (ja, jag tycker folk som tror att Lejonkungen öppnar med "AAAHHH" är dumma i huvet). Lejonkungen är nog den bästa filmen i hela världen.

Calle vann inte, vilket vi säkert redan vet. Vi var lite (läs: mycket) ledsna till att börja med, men i ärlighetens namn ville vi väl aldrig att han skulle vinna heller (bara att han inte skulle förlora). Det var fett kul när vi hängde med alla Chriss åkt hit med innan vi drog till Globen och Mariettes flickvän och... Calles mammas kompis (tror jag) pratade om hur Calle och Mariette måååste ge ut en skiva ihop. Ni hörde det här först. ;)

Idag var jag och julshoppade med Elin och Hanna. Det var trevligt i alla fall, och nu har jag bara fyra julklappar kvar att köpa. Fast jag vet bara vad en av dem ska vara, så det lite drygare. Gud vad jag önskar att alla bara kunde tala om vad man skulle köpa och så var det bra så. Men det förtar ju lite av överraskningen...

För att muntra upp mig själv ska jag blogga lite om skor snart. Och vi pratar inte högklackade svarta skor med nitar på, nej, tro mig nördar, you're gonna looove these.

True story.

3 kommentarer:

Rannva sa...

Haha, finns det faktiskt folk som tror att den börjar med "AAAAAAAAAHHHH!"? XD

Låter som en kul dag, jag vill också ut och julshoppa X3

ellan sa...

Some kids are dummer than others, som jag brukar säga.

Och CLIFFHANGER om nästa inlägg alltså! Jag längtar!

Ell sa...

Rannva: Hahaha, jaa, eller iaf som inte fattar att det är african vocals hela tiden. :P

Ja, det var nice!

Ellan: Hehe, ja!

Nuuu har jag postat det! :D