måndag 28 december 2009

Mellandagsrea


Idag var jag och mellandagsshoppade. Oh, the horror! Jag var ute och sprang imorse, och det var mindre jobbigt än två timmar i Täby Centrum. Dear lord alltså. Folk överallt, och framför allt folk som gillar att stå i vägen. Det är så man vill ha ihjäl alla med en machine gun. Fast det hade jag såklart inte...

Som ni ser köpte jag de mest awesome hörlurarna som någonsin skådats. I love them. De är bekväma och ljudet är fantastiskt, och så är de ju såå snygga. Det var det enda jag verkligen ville ha som jag inte fick i julklapp, men nu känner jag att min nördighet har kompletterats. Underbart.

Förutom det köpte jag ett par stövlar som min ömma moder betalar (väldigt snällt av henne, speciellt då jag har brist på vinterskor), använde mitt presentkort på Body Shop (och vi vet ju alla hur glad det gör mig), och så köpte jag en svart tjocktröja vilket jag tror jag sagt åt mig själv att göra sen i juli. Och ett SL-kort. Wohooo. Jag hatar att behöva köpa SL-kort, det kostar så sjukt mycket. Men nu får man iaf studentkorten som accesskort, det gör mig lite gladare.

Right, nu ska jag vara duktig och plugga matte, medan jag ser ikapp allt Biggest Loser jag missat (ja, det gör mig lite sorgsen att det är den enda serie jag följer aktivt nu, men jag älskar den ändå. Jag ska bli som Jillian när jag blir stor). Sen ska jag spela Lego Indy resten av kvällen. :D

True story.

2 kommentarer:

Chriss sa...

Sjuuuukt snygga hörlurar!

Jag var och mellandagsshoppade i förrgår, men i K-stad fanns det ingenting! Jag blev mycket besviken!

Ell sa...

Jag vet, jag älskar dem! :D

Åh, vad dåligt! Vi får shoppa mer när du är här! :D