måndag 1 oktober 2007

Inte ett lika stort geni som Trams, men på god väg i alla fall

Jag har ju en ny, genial plan om vad jag ska göra med mitt liv också. Eller "med mitt liv", snarare ett nytt livsmål. Jag tänkte göra en ny "tio saker att göra innan jag dör"-lista, och den här platsar helt klart där: jag ska ta doktorsexamen!

Det är skitcoolt, då får man ju presentera sig själv som Dr! Jag kan bli Dr Ell på riktigt! :D Eller Dr Eastwood om jag får byta namn som jag vill. Coolt är det iaf! :D :D

Vad jag doktorera i? Tja, eftersom Trams hört talas om nån som doktorerat i granbarr och pappa kände nån som doktorerat i Dallas (ja, TV-serien) så ska jag lätt doktorera i Indiana Jones. Det måste ju vara det coolaste att ha doktorerat i liksom. Jag är the shit.

That's enough from the shit.

Dagens XD
"Yay, jag känner mig hedrad att få någonting gemensamt som världsikoner som Harrison Ford och Bruce Willis XD"
- Sarah Dumbledore när jag råkade säga att jag älskade henne litegrann. X'D

2 kommentarer:

Trams sa...

Det är lite orättvist att du både kommer på att du ska ta en doktorsexamen och i vilket ämne du ska göra det på samma dag när jag försökt komma på något i fler år. XP

Ell sa...

Hahaha, jag ber hemskt mycket om ursäkt! X''D