torsdag 11 oktober 2007

Monday, I've got friday on my mind

Jag är en nörd utan liv, men det gör inte så mycket. Insikt som kom av att jag postat 310 inlägg här, samt Marcus utbrott i lördags när han gick in här och konstaterade att jag bloggade för mycket. Han klagade även på formuleringen i beskrivningen av mig själv, "du är nog rätt unik på det sättet", så jag kanske ändrar den.

Sista dagen med danskarna idag, jag tänker inte säga nåt om hur det känns, men på en skala där Våra värsta år är längst ner och Rodney McKay är bland platserna högst upp, ligger danskarnas hemresa långt över alla andra. Men som sagt, jag har inga officiella uttalanden.

Imorgon ska jag baka kladdkaka, svulla i chips (jag har säkert gått upp flera kilo sen danskarna kom hit, jag är astjock och har bara ätit godis), och ägna mig åt sci-fi-fredag, på mitt rum hela dagen. Åh, jag längtar!

That's enough of that shit.

För övrigt, tack för kommentarerna: de värmde "verkligen" när jag som bäst behövde dem. ;P

3 kommentarer:

Chriss sa...

Jaaa, när danskarna har åkt kan du återvända till ditt liv!

Jaaa, men du vet ju att jag alltid finns här ändå, ju! ;P

Trams sa...

Jaa! Snart får du tillbaka ditt liv! ^^

Och du bloggar väl för lite? ;p

Ell sa...

Jag skrev ju tre bloggar på en kväll. X''D HUR KAN DET VAR FÖR LITE!? XP