fredag 19 oktober 2007

T - R - Ö - T - T

Jag tror jag är trött på allt och alla just nu. Jag vill sova eller titta på SGA hela natten eller vad som helst. Jag har ont i huvet och har haft en dryg dag och huvudvärk sen i onsdag och mens och orka kladdkaka och svenska HSM2 och fan och hans moster.

Jag är så nervös inför imorgon att jag inte vill gå, men å andra sidan... nu måste jag. Dessutom, varför skulle de inte vilja ha mig? Jag och Drean snackade om det, och som vi sa så är jag ju mycket snyggare än alla killar som skulle kunna tänkas ansöka, och dessutom är jag manlig. Det blir väl bättre imorgon när det över antar jag.

Sammanfattning: fuck off, huvudvärk, trött, nervös - vill mest bara lyssna på I wanna be your Joe och sova.

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Trams sa...

Lycka till i morgon! ^^

Chriss sa...

Klart de vill ha dig, ingen är så Yippee-Ki-Yay som du!