måndag 1 oktober 2007

"I can kill a man, dismember his body, and be home in time for Letterman."

Jag borde sova för jag ska gymma imorgon, men jag slötttar på Dexter, så här kommer en lista:

Har du pojkvän/flickvän? Till och med Railok har börjat acceptera att jag kallar mig själv Indys flickvän numera, så jag svarar ja.
Är du kär? KÄRLEK ÄR FÖR TÖNTAR SOM INTE VÅGAR SLÅSS. Jag blir bara kär i folk som är 50+.
Hur tidigt stiger du upp? Det beror pååå. Om jag jobbar går jag upp typ halv åtta, om jag går skolan och inte jobbar stiger jag upp då också... annars blir innan sju/när jag vaknat och orkat ramla ur sängen-
Vem/vilka vet mest om dig? Chriss, Trams, Li, Mamma, Greger, Hanna, Zackrid... jag tror det är de.
Gillar du att slåss? Beror på med vem och när och så. Inte med ninjor iaf.
Vad ska du göra ikväll? Sova. Det jag gör istället är att skriva på Sex dagar, sju nätter - the remake (min och Trams senaste som kanske sagts) och se Dexter.
När var du senast full? I mitt förra liv när mitt namn var Adolf Hitler.
Har du utländska föräldrar? Nä, men ibland önskar jag att de var aliens. ^^
Var har du ont? I hårbotten för jag har haft uppsatt hår. Men ingen annanstans faktiskt. :D
Är du bra på att måla? Räknas streckgubbar? För jag kan göra halvsnygga såna.
Vem kramade du senast? Oj, ehm... *Tänka* Jag tror det kan ha varit Mickan som attackerade mig, och det skrämmer mig lite.
Vad längtar du till? 22 maj nästa år. Rememberall 2007. Sci-fi-mässan. När Chriss kommer. MAT-gängets 5 års-firande!
Favoritalkohol? Ginger Ale? X'D Alkholfri white russian? XD
Vad heter dina husdjur? Jag har inga! ;_; Jag vill ha en chihuauhua dock. Och så har jag kompenserat min brist på husdjur genom att ge Angelina sjukt många djur istället. Typ 36 höns liksom.
Har du körkort? Jag jobbar på det.
Favoritgodis? Eftersom jag inte äter gelatin längre tänkte jag konsekvera mig (vi säger att det är ett ord) och sluta äta godis. Eller iaf allt som inte är choklad, för det är typ gelatin i det. Så det blir "Marabou Frukt och Mandel" som blir mitt svar.
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska, men jag tvingar mig själv till att vara morgonmänniska, och det är rätt värt.
Sparare eller slösare? Jag kan inte hålla i pengar ens om mitt liv hänger på det. Och det kan inte Trams heller så det kommer gå jättebra i Norge. Inte. Men jag är jävligt bra på att leva på inga pengar alls i alla fall.
Har du några homosexuella vänner? Vilken fördomsfull fråga! Men nej, typ inte. Eller jag har väl några bekanta kanske. Höhö.
Bio eller promenad? Av egen erfarenhet kan jag ju säga att man ska kombinera båda: se en bra film och sen ta en lång promenad. Ingenting är bättre.
Är du kittlig? Ja, men jag är så jävla bra så jag kan slappna av och bli okittlig när det behövs. :D
Rädd för insekter? Nej, inte alls faktiskt..
Anser du att du är stark? Alltså jag stod typ och beundrade mina armmuskler fem minuter innan jag började svara på det här, så det är jag nog. Om inte annat jobbar jag på det. Och psykiskt är jag stark som fan. The walls will fall before I do.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: