torsdag 18 oktober 2007

The World According to Ell

Finns det något värre än när allt man skrivit försvinner? Nej, speciellt inte om det är för att JÄKLA INTERNET startar om sig självt utan att man kan göra nåt. Jag tror det har med min nya toolbar jag laddade ner, den är ful och jobbig och alltmänt dålig, men använder man den skänker typ Care2 pengar nånstans. Fast det är nog inte värt det. >_<

"Regel- och pliktetik

Gud ger någon snubbe budord. Hebréerna gillade att bära runt på dem i Ark of the Covenant. 1-3 budord kultiska, om religion. 4-10 om människan. Sen hittade Indy arken, nazis tog den och öppnade den. DUMHUVEN. Man får inte titta på Gud, då dör man. -_- De borde lära sig av judarna, inte döda dem.
Ell, sluta flumma. Dafs anm. HERREGUD, är du överallt!? Japp. Och det här är inte flum, menar du? Käften. Btw, är du min musa? Hell no! Jag gillar bara att han koll på saker. Din musa är nog sjuk i huvet. För du, som dyker upp min skolböcker, är fullt frisk menar du? Jag tänder iaf inte på drakar. Jag hatar dig. Jag hatar kristna människor. Jag med. Varför tror du jag flummar för? Good point. Det bådar fan inte gott om jag kan övertala dig såhär. I have a bad feeling about this."

Eh, jaa... sen två sidor senare:

"Ells tio budord

1) Du skall icke visa Ell bilder på maneter.

2) Du skall icke hångla med Indiana Jones.

3) Du skall absolut icke snacka skit om Harrison Fords ålder.

4) Du skall hedra skådespelarna i Star Wars.

5) Du skall icke tycka bättre om de nya filmerna.

6) Du skall icke tro att du är nåt, du skall veta.

7) Du skall icke hava andra skådespelare jämte Harrison Ford.

8) Du skall hedra 13 juli.

9) Du skall endast döda med oxpiska, revolver, lasterpistol, eller ljussvärd.

10) Du skall icke missa Stargate utan anleding."

Sen har Z lagt till "11) Ta en dadel.", men det räknas inte. XP Efter det kommer mest massa klotter, och därför orkar jag inte skriva mer. ;P

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Trams sa...

Det är illa om Daf dyker upp i ens skolarbeten...

Men älska dina budord! XD

Ell sa...

Det har jag också tänkt...

De är fantastiska! :D