söndag 21 oktober 2007

You and me we can ride on a star

Det händer då och då att saker går bättre än vad man tror. Jag har inte hört av Yippee Ki-Yay, ifall det där lät som det, men med tanke på att dagens planer var "skriva julkalender och städa" så blev dagen bättre än väntat. Jag stack in på en feffoträff istället, och Li tvingade mig att gå på bio med dem (hon bjöd mig, vad kunde jag göra? :P). Vi såg Stardust igen, för jag, Drean och Li fastnade verkligen för den.

Jag tror att jag skulle kunna se den filmen enbart pga Septimus. I boken gillade jag Primus mycket mer, men nu när jag har sett filmen så är det lätt Septimus som gäller. Jag skiter i om det bara är Trams som håller med mig, killen är het! Visserligen anade jag att det inte var hans riktiga hår, men jag är sååå besviken på att han inte ens har nåt på riktigt! Hår, alltså. Han är ju så snygg. ;_;

Apropå snygg, på vägen hem hade konduktören en knapp där det stod "You look great" på. Det var fett uppmuntrande, man kom att tänka på den fina reklamen med Richard Gere överallt, och så kände man sig samtidigt lite nöjd med hur snygg man var. :D Nice, liksom!

Om de hör av sig gör de det imorgon. Eller tisdag. Vi hoppas på imorgon.

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Chriss sa...

Jag tycker faktiskt mest om Septimus i boken XP
Men han ser bra ut på bilderna! Jag kan ju inte säga hur han ser ut när han rör sig och talar, för jag har ju inte sett filmen än, men ändå... XP

Jag hoppas också att de hör av sig imorgon!

Ell sa...

OJ! Jag tyckte liksom... om honom på ett neutralt sätt. Det gör jag inte nu! XP
Han är myycket bättre i filmen, bilderna gör honom inte rättvis! XP

Jaa! :D