tisdag 24 maj 2005

Sleeping single 'til you change your mind

Nu är det allvar med soarén åtminstone. Vi kör igenom den flera gånger per dag, och de flesta av oss har fixat scenkläder och grejer. Mina scenkläder är grymt snygga, jag lovar att fixa en bild och lägga in här. Det enda negativa är att det regnar paljetter om mig. :P

Måste erkänna att jag nog gillar slutscenen bäst. Alla dräller in på scenen och sjunger på "Jävel på kärlek" av GES. Låten är sådär extremt studsig och glad. Dessutom så passar den så bra in på soarén, för det är ju typ det enda som karaktärerna har gemensamt - de är jävlar på kärlek.

Apropå kärlek så är jag också det. Jävel på det, alltså, inte kär. Eller jo, jag är kär, men det visste ni redan. Vad jag menar är att jag var duktig och lyckades vara singel i hela 23 dagar, dvs ända tills igår. Erkänn, imponerad? ;)

"Grattis Ellen, du klarade av att vara singel i 23 dagar!"
"Singel och singel, hon höll ju på med Jojje..."
- Muskot (1) och Wombat (2) filosoferar.

Aja, imorgon lär jag inte få mycket tid över. Kommer hem runt 16, eller senare, och sen ska vi spela upp soarén för folk igen 19.00. Så jag kommer nog få mycket tid däremellan. Det bästa är att jag har sovmorgon till 14.00 dagen efter (Woho, nästan en hel skoldag!), och är helt ledig på fredagen!

Ska dra till Jojje sen också, om han typ behagar logga in och tala om att han är hemma. Just nu är chansen stor att han är hos Scharabben och skriver ett arbete om tsunamis. Deras lärare var jättesur på dem för att de inte gjort något (de har haft två dagar på sig), så jag passade på att upplysa henne om att de alltid fuskar och kopierar. Bara för skojs skull. :P

Over and out.

Inga kommentarer: