måndag 16 maj 2005

1337-problem.

Underbart lång helg. ^^ Vi hade nämligen studiedag idag, så då var helgen en dag längre. Och det behövdes, för jag och Jojje hade ett biologiarbete att skriva. Nu är det nästan klart, Jojje ska bara komma hit och skriva ihop en bra inledning först. :P

Varit väldigt mycket med Jojje i helgen. Först i fredagseftermiddag, fredagskväll, lördagskväll, söndagskväll, idag, och så ska han komma hit igen nu så vi kan bli klara någon gång. Han borde faktiskt komma vilken sekund som helst när jag tänker på det. Annars slår jag ihjäl honom...

Snackat en del med min 1337-Kusin den här helgen. Han blev uppenbarligen dumpad i lördags. Det hade iofs varit lite struligt ett tag, vad jag vet, men ändå. De hade varit ihop i två år! Med Före Detta Flickvän hade uppenbarligen varit otrogen en gång...

Som det sen visade sig att det var inte en gång, utan hon hade levt dubbelliv och inlett ett förhållande med Herr Otrogen. Till honom hade hon nämligen sagt att 1337-Kusin var hennes ex, och sånt. Men det är inte det som är det skummast av allt, det är att hon dumpar båda två för att bli ihop med sin EGEN kusin istället!

Så nu har jag agerat lite psykolog åt 1337-Kusin. Det är ju alltid trevligt att hjälpa folk. Sen berättade han att han blivit lurad via MSN av Herr Otrogen som utgett sig för att vara Väldigt Trevlig Tjej, och frågat ut honom om grejer. Så då fick jag rycka in som spion , adda Herr Otrogen på MSN och börjar fråga honom om grejer.

Men lyckligtivs hann jag inte fråga så mycket innan Jojje dök upp. Misstänker också att Herr Otrogen misstänker mig, så jag måste nog fundera lite över min taktik där. Men det är ju lite skoj det här med dubbelspel. :P

För övrigt har jag fått en ny tröja (Marwin-tröja, fast en svart den här gången!) och nya skor den här helgen. De är skitsnygga! ^^ Så nu är min materealistiska sida tillfredställd för tillfället! :P

Over and out.

Inga kommentarer: