onsdag 18 maj 2005

Hur tönt är jag?

Igår råkade jag bli lite heligt skitförbannad på Helgon när det inte fungerade, så jag råkade svära lite grann via MSN åt Svedski. Och komma fram till att det måste vara alla Helgonfjortisar som belastade servern med sin deprimerade dikter och DB-inlägg. Så vi bestämde oss för att vi skulle ut och skjuta fjortisar vid 02.00 på plattan. Beväpnade med hagelgevär laddade med Britney-skivor och lättölskapsyler (de lär dö av ångorna), snyggt smink, och hårspray.

I alla fall så blev jag tillräckligt irriterad för att - självklart under svordomar - jag skulle lova att aldrig mer logga in på Helgon. Sen kom jag på att det kanske var att ta i, jag kommer nog logga in i alla fall, men jag lyckades på något vis lova att jag inte skulle logga in på en vecka. Dvs, inget Helgon för mig förrän nästa tisdag!

Kodnamnet blev "Hur tönt är jag?", och jag ska alltså bevisa att jag inte är någon tönt. Ju snabbare jag loggar in, desto mer tönt är jag. Hade jag loggat in igår - efter den slutgiltiga utloggningen - hade jag alltså varit hela 70% tönt (för det säger ju sig självt att jag absolut INTE kan vara 100%). Loggar jag in idag är jag nere på 60%, osv. Så klarar jag mig med att inte logga in på EN HEL VECKA, kommer jag vara nere på så lite som 0% TÖNT!

Ja, så det var så det gick till. Nu så här i efterhand börjar jag undra om det var särskilt intelligent. Jag fick verkligen anstränga mig för att inte skriva in www.helgon.net när jag loggade in i morse. Men jag klarade det, så klart. Ni som inte tror mig kan ju alltid kolla när jag loggade in senast. :P

Wombat vill att jag ska skriva att jag räknas som tönt, eftersom jag fuskar på "Vem vill bli galleonär?" på Hoggy. :P Men alla vet ju att man inte kan lita på Wombat, så... ;)

Svedski, eftersom du antagligen läser det här, kan du ju tipsa folk som saknar mina DB-inlägg om att de alltid kan läsa här. :P

Over and out.

Inga kommentarer: