måndag 15 juni 2009

We're living in the future, and none of this has happened yet.

Om inte inläggen igår avslöjade det så hade vi väldigt kul igår. Jag och Chriss satt i en kvart och sa "du är"-förolämpningar med Twilight-tema innan hon vann med ett "du är Bella Swan spelad av Judy Garland". You can't beat that. Men Chriss nya smeknamn är iaf Breaking Dawn. Hahaha.

Nu är jag på väg hem. Tiden går alltid så fort när man är hos Chriss, medan tågresan hem alltid tar jättelång tid. Fast nu har jag Luke, så nu går det lite fortare, och det är ju bra. :D Fast det skulle gå ännu fortare om jag hade lite Macahan att titta på. *Mutter* The good news is att min bror iaf hämtar mig när jag kommer fram, så jag slipper bråka med bussen. ^^

Och Chriss har tagit studenten. Hon har blivit så gammal. Jag minns när hon var liten och började på gymnasiet, och nu är hon klar. Ja, det där var mitt försök till nostalgi. Det gick inte så bra, jag får ni får ta det med Chriss helt enkelt. Hon är expert. :P

Frågan är om man ska läsa eller skriva... eller bara sitta på Fefo och pottersues. Svåra frågor. Men jag antar att om jag frågade de andra tredjedelarna av MAT-gänget skulle de säga skriva, så jag får väl ta och göra det helt enkelt...

True story.

Inga kommentarer: