söndag 7 juni 2009

(som inte är så rättvis med tanke på att Luke är oskyldig)

Mmm, Luke Macahan. Jag tillbringade gårdagen med att se hela första säsongen. Den består av fyra avsnitt som alla utom första (som är två timmar långt) är 1,5 timme långa och slutar med cliff-hangers. Det var nice. Jag förstår varför alla tjejer är kära i Luke.

Idag brunchade vi på Mineur som är vår nya söndagssyssla. Det var nice förstås, som det alltid är. Fast det är kallt på Mineur. Jag kan tänka mig att det är skönt någon riktigt varm sommardag, men det är irriterande att man måste ha jacka på sig när man sitter där.

Min bror har visst varit i stan och stått utanför Stadion och lyssnat på Bruce. Bara min syster som inte hört honom i familjen alltså. LOL. Nu kommer Chriss säkert bli avundsjuk, men jag är övertygad om att torsdagens konsert var bäst eftersom man blir mer dead set på att ha a hell of a good time när det regnar som det gjorde.

Imorgon ska jag och Acksäll åka ut till landet. Det ska bli nice, hoppas bara det är så pass varmt att man kan bada annars blir jag lite ledsen.

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Chriss sa...

Bruuuuuuuuuuuuce!