torsdag 18 juni 2009

Midsommar, here I come

Nu sitter jag i en bil på E4/E20 på väg till landet. Bärbar dator och mobilt bredband är lika roligt varje gång tycker jag. Trodde man att man skulle sitta och blogga i en bil för några år sen liksom? Det känns inte så.

Jag är astrött idag, för jag sov typ fem timmar och sen har jag jobbat med pappa hela dagen. Det är uttröttande. Dessutom var vi ute och tvättade ett hus när det ösregnade, så man var rätt kall och blöt när man kom hem. Fast pappa tror att hustvätt är framtiden, så det kanske är bra att veta hur man gör. :P

Jaja, kommer hem från landet på lördag verkar det som, men jag har ju internet med mig (lol, Teliareklam) så ni kommer nog inte direkt behöva sakna mig liksom. Inte för att jag var orolig iofs...

True story.

Inga kommentarer: