tisdag 9 juni 2009

Landet

Jag och Acksäll har varit ute på landet. Det var nice, men vädret var tråkigt, så det gjorde att vi mest satt inne och löste sudokus och korsord och såg på TV. Men idag tvingade jag mig själv ner till sjön (som är bakom träden ni ser där framme, det där är utsikten från vår veranda) och badade. Det var inte lika skönt som när jag badade förra veckan, men det var nice ändå på sitt eget vis.

Acksäll Asus har dock dött nu också, vi misstänker att det är laddaren som tackat för sig så vi försöker lösa det. Han vågar inte använda min för det är för mycket ström (sånt där som bara folk som gått Teknik med datorteknikinriktning tänker på) från den, så vi får se om han tar mitt råd och lämnar in den på service, eller tvingar mig att låna Hannas sladd för att testa vår teori. Det sög iaf att vi inte fick igång den, för dåhade vi inget internet igår. Men men.

Nu är det mat hör jag där nerifrån, så jag ska vandra till köket och käka LASAGNE. "Vet du något mer som alla gillar? Lasagne. Har du någonsin träffat på någon som du vill bjuda på lasagne och så säger de 'usch, nej, jag AVSKYR lasagne'. Lasagne är nog den godaste maträtten i hela världen", för att citera Åsnan i Shrek. Lol.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: