lördag 6 juni 2009

Här ser ni landets kanske coolaste man, ingen annan klär sig fränare än han

Det här är då min bror i sin studentmössa. Oerhört vackert som ni ser, och igår var då den stora dagen. Det började ösregna när det var dags för de andra studenterna att åka flak, så jag kunde inte låta bli att känna mig sjukt skadeglad. Moahahaha!

Springsteen var AWESOME för att säga det kort liksom. Chriss har varit lyriskt ända sen den tog slut och inte pratat om något annat (okej, kanske en liten överdrift), men jag förstår henne. Jag måste säga att det är den bästa konsert jag varit på, och jag är inte ett så stort fan (fast jag kommer nog bli det nu). Och vi stod sjukt långt fram också. Den ni! Chriss och jag är en unstoppable force på konserter.

Men nu har hon åkt hem. :( Det är så bra med Chriss, för trots att vi inte har träffats på nästan ett år så var det precis som vanligt när hon kom hit. Vi började prata om bajs igen (jag vet inte varför, men Chriss tar fram en del i mig som pratar mycket om bajs), vi såg på How I met your mother och citerade Barney i tid och otid, vi var awesome på en awesome konsert - och satt uppe alldeles för länge sista natten och spelade Heroes III. Det är då man vet att man har världens bästa kompis. ^^

Nu ska jag ha Macahan-maraton med mig själv, så fort min bror kommit tillbaka från ICA med min Ben & Jerry's-glass.

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Chriss sa...

Ellen-Pellen, jag älskar dig! <3 Det är bra att ha nån som man kan prata bajs med! Och vara awesome på konserter med!

Ell sa...

Jag älskar dig med, Chriss...-piss? XD
Ja, man behöver en sån!