onsdag 10 juni 2009

Luke & jag

Nuuu sitter jag vid min nya älskling. Han fick namnet Luke efter Luke Macahan. Fint fint. Funderade på att kalla honom Bruce, men det var vad Harvey skulle hetat om han var svart (som i Bruce Wayne, Batman, the dark knight, fast så vart han vit så då blev det the white knight Harvey Dent liksom), så det kändes inte rätt. Luke är fint. Luke är fin och blå dessutom. Och skulle jag spilla kaffe på honom har jag investerat i en två år lång försäkring som inkluderar drulle, så det känns bra också.

Vi har fått vår nya bil idag också, så det är verkligen en dag för ny teknik. Till skillnad från alla andra våra bilar är den här grå, vilket känns himla mysko för vi har alltid haft vita bilar innan. Vet inte varför mina föräldrar plötsligt bestämde sig för att byta, men den ser väldigt främmande ut där nere på parkeringen just nu. Antar att man vänjer sig.

Imorgon ska jag till Kristianstad för Chriss student. Yay! Det var ett och ett halvt år sen jag var där sist, så det börjar verkligen bli på tiden igen känner jag. Så det ska bli nice helt enkelt. Och Trams ska dit, så då får jag träffa henne igen. Känns som att det kommer bli en bra helg, helt enkelt.

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Chriss sa...

Ny, blå dator = Yay! :D

Ny, grå bil = Wow O_O

Min student = YAAAAAAY! :D