söndag 21 juni 2009

My flying airbus

Jag har väldigt länge velat ha en livejournal. Mest för att jag gillar att man kan ha små ikoner och gulliga symboler som visar vilket humör man är på. Me like liksom. Men samtidigt kan jag ju inte överge den här bloggen som jag ändå haft i fem år nu (nej, så länge är det väl ändå inte!? Fyra är det nog bara) bara för att det finns gulliga rävar som säger att man är amused. Så fungerar det inte.

Så därför presenterar jag nu Ell de Gothia's Flying Airbus - min LJ där jag helt enkelt kommer skriva om mitt skrivande. Assmart. Jag skriver nästan aldrig om det här i alla fall, utom ibland när det ramlar in någon konstigt historia jag skrivit, men nu kan jag börja skriva om det där istället. Gud vad smart jag är.

Och så råkar jag gilla mitt kaffetema jag har där också!

True story.

Inga kommentarer: