tisdag 24 februari 2009

Vilken dålig dag

Wolli-bolli!Idag var verkligen sämst. Jag hade en asbra morgon, åt en riktigt bra frukost och allting, men sen missade jag tåget, så min körlärare skulle komma och hämta mig vid Statiol. Bara det att jag glömt hur lång tid det tar att gå dit, och lägg då till att det var snöslask ute, så jag tjänade ingenting på att inte vänta på nästa tåg. Great.

Körningen gick asbra, så efteråt var det bara två saker att tänka på, vilket fick min lärare att konstatera att jag nog bara behöver två lektioner till. Innan jag bokade av lektionen i måndags och imorgon, hur många till hade jag innan uppkörningen som skulle vara imorgon? You counted, and you got it right: två lektioner till.

Tio minuter senare fick jag även veta att teoriskrivningen jag trodde jag skulle ha idag, inte alls var idag. Den ställdes inte samtidigt som uppkörningen. Fucking fab.

Dagens enda bra är att vi var på Kenny Starfighter-utställningen på Stockholms Stadsmuseum. Kenny är nog min favorithjälte ever, så det var kul med en sån utställning. Filmen verkar inte lika bra som TV-serien, men den blir nog skön ändå. Hoppas jag.

That's enough of that SHIT.

Inga kommentarer: