fredag 27 februari 2009

Hääär är jag, idag är det min födelsedag!

Såhär snygg var jag tidigare idag, när jag fortfarande var tonåring, men nu är jag manligt tjugo, så varför inte ta en trip down memory lane och se vad som ledde upp till det här? Let's go. ;P

Jag föddes den 27 februari 1989 klockan 01.33 på Kullbergska sjukhuset i Katrineholm. Såhär söt var jag då. Den rosa lappen bakom mitt huvud sitter fortfarande i mitt fotoalbum. :P

Och såhär såg jag ut när jag fyllde ett. Jag var jätteful när jag var liten (utom på några bilder, typ en där jag ligger på en gigantisk Snobben-kudde och dricker välling ur nappflaska typ, men den hittar jag inte), men man ser Greger där i bakgrunden, för det var då jag fick honom. Greger är då min ständige vapendragare och bäste vän, och han fick sitt namn av mormor som tyckte att han såg ut att heta så. Han är fin.



Sen i juli 1990 fick jag en lillebror, och i oktober 1992 fick jag en lillasyster, och dem tyckte jag ju uppenbarligen om så fort jag såg dem. ^^

Nu har jag inga fler bra bilder, men här är iaf jag och min bror 1992, innan Lisa föddes gissar jag. Den lägger jag mest ut för att jag vet att Acksälls flickvän Emelina läser min blogg. ;P


Och såhär ser jag och Greger ut idag, tjugo år senare (eller nitton, då, i Gregers fall). Lite äldre, lite visare, betydligt snyggare. ;P Och nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar ha en fantastisk födelsedag!

That's enough of that shit.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder! Grattis på födelsedagen, se till att rocka loss ordentligt.

Kristoffer sa...

20 är manligt, men 21 är kvinnligt!

Grattis och ha en bra dag!

Chriss sa...

Grattis, grattis, grattis, igen! :D

Anonym sa...

Grattis :)!
hahaha jag tycker han ee söööt xD

Anonym sa...

GRATTIS! grattisgrattis! grattisgrattisgrattis! :)