fredag 20 februari 2009

Nähä nähä nä nä

Så har man skjutit på uppkörningen då. Jag vill testa, men mina föräldrar (the ones with the cash) säger nej, så nu blir det om två veckor istället. Sämst, men då förväntar jag mig att jag lyckas när jag väl kör upp också. Annars ligger någon illa till.

Men vad har jag gjort världen egentligen? Igår var jag trött från typ sju och framåt, gick och la mig halv elva, och vet ni när jag somnade? Halv två! Det är så FUCKING jävla orättvist att det blir så när jag försöker vara duktig och lägga mig i tid, och dessutom är trött! BLARGH.

On the bright side så har jag numera ingen körlektion 8.10 på måndag morgon = jag kan sitta uppe och se Oscarsgalan hela natten! Jag har sett fram emot det skitlänge, så jag blev nästan deprimerad när jag insåg vad jag skulle missa. Men nu kan jag se det iaf, så det tröstar jag mig med. Kanske man ska investera i lite Ben & Jerry's fast man inte har råd?

Och så hade DN en artikel om Obamas första månad som president, med hans viktigaste drag och sådär. Det var mycket fint där. Afghanistan är väl en let-down, men resten var typ uteslutande positivt, så I'm happy happy.

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Chriss sa...

Det är klart att du kommer lyckas när du kör upp! Se de här två veckorna som extra övning! :D

Vilken kanal visar de Oscarsgalan på?

Ell sa...

Jag får väl göra det. :P

Kanal 9!