fredag 6 februari 2009

Ah, fredagskväll

Jag känner att det borde finnas något jag kan blogga om, men sanningen är... att det gör det inte. Jag har tillbringat hela den här veckan på min brors soffa tittandes på Disney Channel, och det mest produktiva jag lyckats med är ett grattis till körkortet-kort till Chriss, samt att jag färgade Lisas hår idag. Det var iofs rätt bra, för nu är det inte grönt längre.

Men jag börjar förstås bli lite trött på det här. Jag kollar efter jobb hos arbetsförmedlingen, men där finns ju verkligen ingenting som jag kan göra, så det är ju kul. Om jag blir frisk kan jag ju faktiskt ge mig ut och leta jobb, men det funkar inte nu.

Fast iofs, det är fredag, klockan är sjuk, och vad betyder det? Jo, att det är Are you smarter than a fifth grader? på TV! Jag och Acksäll brukar titta på det, men nu är han hos sin flickvän, så istället sitter vi på MSN och diskuterar. Ha ha ha. Jag älskar programledaren i det programmet, han är så rolig bara. Slår folk med papper och har sig - så ska det vara!

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: