onsdag 25 februari 2009

"Vad vill du jag ska göra då? Klä mig som tjej och dansa hula-hula?"

Idag var lite bättre än igår i alla fall. Jag var på en intervju imorse, eller tja, möte med Academic Resource som hjälper unga och akademiker att få jobb. De enda jobb de har att erbjuda just nu är dock säljjobb, säljjobb, och ännu fler säljjobb, vilket gör att man tappar sugen litegrann. Jag och sälj funkar inte.

Men jag har gymmat och övningskört duktigt, så det känns bra. Och nu ser jag Lejonkungen, och den blir man ju alltid glad av liksom. Faaaast jag måste skaffa den på DVD snart för jag vill kunna se den på engelska igen. Jag har liksom inte gjort det sen jag började gilla Jeremy Irons, och det är ju han som har rösten till Scar, så, jaa... vill se, helt enkelt. Och så har jag velat ha soundtracket på skiva hur länge som helst, men det har jag aldrig hittat. Bittert. Mycket bittert.

Jag tror jag ska ha Disney-kväll med mig själv. Hercules ligger och väntar på mig, och det är roligare än att se på Efterlyst på trean iaf...

That's enough of that shit.

3 kommentarer:

Trams sa...

Jag hittade inte Lejonkungen på DVD så att jag kunde ge dig den den här gången heller. Den finns fan inte! >_< Det är fan den ultimata julklappen/födelsedagspresenten åt dig. Det stör mig en aning att jag måste hitta på andra saker istället. XP
Jag vill också se den dessutom. Men vi har ingen fungerande VHS spelare. XP

Ell sa...

Hahaha, vad drygt! Den borde ju finnas på typ CDON eller så? Vår VHS dör snart, så jag måste skaffa den juuu!
Dåligt! XD

Trams sa...

Jag kollade CDON och Discshop. Inget. >_<