tisdag 3 februari 2009

Cheeeeeeeeeeeeetaaaaah!

Cheeeeeeeetah!Orka må sämre idag än igår! Jag har feber nu, och orkar knappt stå upp, så det känns ju skojigt. Inte för att jag skulle ha så mycket mer att göra om jag var frisk, men nu kan jag inte ens gymma liksom. Blää.

Jag ligger och tittar på The Cheetah Girls nu. Den är lite småfjantig, surprise surprise, men jag gillar den ändå. Det är lite tråkigt att Raven lämnade dem också, men jag har inte sett någon av uppföljarna så jag vet inte. Med tanke på ploten i första filmen så kanske de klarar sig bättre utan henne. :P

Åh, gud, jag diskuterar Disney Channel. Och på IMDB envisas alla med att ge den dåliga recensioner, men skit samma.

Mitt liv känns verkligen tråkigt just nu. Det spelar ingen roll om jag är frisk eller sjuk, jag kommer ju ändå bara ligga här på Acksälls soffa och titta på TV i alla fall.

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men duu, krya på dig och hälsa din bror att han är för snäll mot dig! ;D :D