onsdag 18 februari 2009

Let's put a smile on that face

At least it put a smile on my face!Jag fick den här t-shirten av min syster för någon dag sen (hon hade tröttnat på den, inte så att hon går och spontant köper kläder av mig... tyvärr), och man blir lite glad av att se sig i spegeln när man har den ändå! Sen är det en smiley i nacken också, vilket jag upptäckte när jag bytte om i gymmet. Haha.

Dagen var inte så bra. Jag har varit skittrött på mina senaste tre körlektioner för de har inte passat mina sovvanor alls, så nu föreslog min lärare att jag skulle skjuta på provet för jag kör så illa. Grejen är att jag kan köra bättre, och om det vore så att jag gjort mitt bästa och det inte räckte, fine, men nu kör jag enbart dåligt för att jag är skittrött, och då känns det inte som att det kommer hjälpa att skjuta upp uppkörningen i flera veckor bara för att rätta till mina sovvanor. Jag ska försöka sova i tid nu och köra felfritt på fredag, så får vi se vad läraren säger då helt enkelt.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: