måndag 16 februari 2009

Nästan lika lättsålt som Bruce Springsteen-biljetter

Expect the PatronumNär folk på Fefo började prata om att de måste anmäla sig fort till Expecto för vem visste när de skulle ta slut, tyckte jag de överdrev. KOM IGEN, vi har 130 platser liksom! Ni kommer ha tid på er.

Tja, tolv timmar efter att registeringen öppnat har vi nu 21 anmälda. Fortsätter det i samma stil är alla platser slut inom lite mer än tre dagar! HELT STÖRT. Men visst, det kommer säkerligen lugna ner sig snart, när som köat anmält sig, men det är ändå galet.

That's enough of that awesome shit.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag får pengar av mina föräldrar.. barnbidraget... mormor.

Hampus betalar ju allt annat som lägenhet, bil och mat. Ibland brukar han också betala för mina saker.. inte något jag ber om direkt men han brukar bara göra det och det är ju snällt. :)