söndag 8 februari 2009

The Force will be with you. Always.

A long time ago, in a galaxy far far away...Idag bestämde jag och Trams oss för att ha ett Star Wars-maraton. Va? tänker ni då. Är Trams hos dig? Eller är du hos Trams? Neppsi-peppsi, för att säga som Jean-Pär, så är det icke. Vi har maraton på distans.

Det funkar skitbra, om ni undrar. Vi SMSar varandra när vi börjar så att timinigen blir bra, och sen om någon av oss måste äta mat eller fika eller övriga familjeaktiviteter, så pausar vi bara ungefär samtidigt. Enda kruxat är att jag ser 77-versionen och hon 04-versionen, så hennes filmer är nästan tio minuter längre.

Star Wars är bäst i alla fall. Varje gång man ser dem inser man att ingen film kommer någonsin ens vara i närheten av lika bra som dem. Och ingen kille kommer någonsin vara i närheten av lika snygg som Han Solo.

Blev till och med inspirerad att göra ett Star Wars-tema till min mobil. Tror jag haft minst ett sånt per mobil jag haft, i alla fall på de man kan göra teman. En mycket viktig sak att ha.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: