tisdag 11 november 2008

"What the fuck is God doing on a holiday at a time like this?"

Nu har jag nyss läst ut Russel Brand's självbiografi som mest handlar om droger och hur misslyckad hans tidigare liv innan han blev känd var, men jag har nog, i slutändan, konstaterat att jag gillar honom och antagligen ska, eh, se något som han gjort och inte bara läsa hans bok.

För er som är svenskar så är han en stå upp-komiker som jag först hörde talas om när jag läste om Forgetting Sarah Marshall (som har ett jättelöjligt namn på svenska, den heter typ Dumpad eller något sånt) och att rollen han spelar skrevs om från att vara en författare till rockstjärna när han fick den. I England är han dock mer känd efter att ha medverkat i lite allt möjligt, men mest känd blev han dock genom någon Big Brother-spin off. Anyway, jag gillar honom mest för att han är snygg och rolig (han blev utstedd till Världens sexigaste vegetarian för inte så länge sen).

Och on that account, Russel Sparrow svarade på mina SMS, men verkade mest intresserad av att veta hur jag fått hans nummer och inte av att fika. Shame. Nu har jag fått SMS från killen som jobbar på Guy Ritchie-filminspelningen, vet inte riktigt om jag ska svara eller inte men bör nog bestämma mig snart innan det blir löjligt.

Mamma verkade väldigt glad när jag ringde och sa att jag bokat biljetter hem. Normalt sett när jag kommer sent brukar det låta "nee, ta dig hem själv", men nu var det mer "ja, men det spelar ingen roll, vi hämtar, det är ju lördag". Inte för att jag trodde att hon skulle tvinga mig att ta mig hem från Arlanda själv, men det känns ändå skönt att vara uppskattad. ^^

I övrigt har jag haft en skitdag, men det är okej. "You don't have to panic if you don't sign anyone up today, everyone is so happy with you anyway", sa min teamleader idag. Känns bra det iaf.

That's enough of that shit.

Note to self: Gör ordentligt budget för nästa månad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Russel Sparrow är väldigt het, och din teamleader är ju grymt bra. Just av den anledningen vill jag till London, alla är mycket trevligare där än här i Sverige.

Ell sa...

Folk är sjukt trevliga här! Förutom på bankerna, där kan de vara riktiga bitches.

Men ja, London ftw. Folk tror mig inte när jag säger att de är trevliga här, de verkar immuna mot det!