fredag 7 november 2008

Och jag kommer aldrig hem igen

Flygbiljetter hem kostar 2000 tur och retur just nu. Jag har inte 2000 kronor att köpa flygbiljetter för at the moment, det har jag råd med i början av december när jag fått lön.

Vid det laget lär de kosta åtminstone 3000 om inte det har dubblats by then, vilket jag inte har råd med då heller.

Så sammanfattningsvis verkar jag inte ha råd att åka hem över jul.

Fucking jävla faboulous.

Jag som hade en så bra dag. Jag behövde inte ens anstränga mig för att signa upp folk, och jag gav mitt telefonnummer till en kille som jobbar på inspelningen av Sherlock Holmes-filmerna (som Guy Ritchie regisserar!) mitt mobilnummer to go for drinks some day, men nu har mina axlar sort of begått självmord och allt kukar ur. Sämst.

That's enough of that shit.

1 kommentar:

M sa...

Kan du inte låna pengarna av dina päron och betala tillbaka dem i December?