söndag 16 november 2008

Living on a prayer

Jag har skrivit halva NaNo, I am the shit! Kanske inte lika grym som när jag skrivit lika mycket till, men om jag bara fortsätter som jag gör nu, vilket inte var alltför svårt, kan jag ju LÄTT klara det här i år med. Jag äger. Jag tycker fortfarande min novell är bra, vilket är ännu mer fascinerande måste jag medge.

Fast nu fick jag, mitt i den meningen, en kris om huruvida den är bra-bra eller bara inte dålig-bra. Tror jag ska ta en paus från skrivandet och läsa lite om seriemördare istället (oh, you didn't know that about me? Jag kan sitta i timmar och läsa om seriemördare eller bara spektakulära mord i allmänhet. Don't know why, men det fascinerar mig bara).

Haha, läser en artikel nu med titeln "Would you pay to use plastic bags?" för borgmästaren i New York har kommit på att de ska kosta 60 cent för att folk ska använda dem mindre. Slog mig att det kostar ju pengar att få plastpåsar på typ ICA och sånt hemma redan. Sverige kan sin skit ibland (fast 60 cent är väl typ tre kronor?).

Vi åt ravioli idag också. Har inte gjort det på hur länge som helst. Älskar seriöst ravioli.

That's enough of that shit.

Note to self: Fortsätt skriva!

Inga kommentarer: