lördag 29 november 2008

Nu är det jul igen, och nu är det jul igen...

Jag och Trams har skaffat en julgran! Den är hysteriskt fin som ni ser, och pyntet passar så otroligt bra. Den står mitt på golvet och är i vägen, och om det inte syns så sitter det en liten blomma i toppen på den för vi hittade ingen stjärna. Om jag hade gem skulle jag göra något av dem, men de rostade sönder så jag fick slänga dem. Mycket sorgligt var det.

Idag försöker vi klara av våra NaNos. Vi har en deal som går ut på att när vi skrivit 1000 ord får vi se ett avsnitt Farscape. Det motiverade oss att skriva typ 3000 ord igår, så vi räknar med att vi ska ta oss till slutet idag. Har redan skrivit 1400 ord och har bara typ 2000 kvar, så det är inga problem! Sen kan vi se Farscape hela kvällen, yay!

Nu har jag hicka. Det är fan skitjobbigt.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: