fredag 14 november 2008

Acksäll hjärta Emelina

Min bror har för övrigt flickvän, om jag inte nämnt det. Jag har inte träffat henne än, de blev ihop strax efter att jag flyttat nämligen, men det är ju gulligt, och lite av en besvikelse eftersom jag länge hoppats att min bror ska vara bög. Får väl hoppas på bi då.

I vilket fall som helst så har han nu lyckats förolämpa henne, utan att mena det förstås, så han satt på MSN och undrade hur han skulle göra så att hon inte skulle vara sur. Vi har nu kommit fram till att han ska köpa Ben & Jerry's till henne tills de ska träffas imorgon.

Tror det här är en av grejerna till varför killar med systrar blir bra pojkvänner. De har inside information, helt enkelt.

That's enough of that shit.

3 kommentarer:

Chriss sa...

Är du absolut säker på att hon inte är en han egentligen?

Men grattis till Axel, i vilket fall som helst! :D

Ell sa...

Hon ser rätt kvinnlig ut på bilden jag sett. :/

:D

Anonym sa...

tyvärr chriss men de e en tjej :p