måndag 10 november 2008

Oh God, I am the american dream


Jag vet inte varför, men jag kan inte sluta lyssna på den här sången! Jag misstänker att namnet Bobby Brown, eventuellt kan ha inspirerat Billy Brown av Mika, men jag har ingen aning. Och varför kan jag inte sluta?

Mamma lånar mig iaf pengarna till flyget hem, så det har löst sig. Det känns bra, jag vill inte missa julen hemma faktiskt. Vore sämst.

Idag har vi skrivit som idioter, Trams har nu kommit ikapp och ligger på 15k, och jag är uppe i 17k. Funderar på om jag ska försöka nå 18 nu, eller om jag ska spela pokémon. Blir nog pokémon, hinner ändå inte tusen ord på en halvtimme...

Fast en karaktär som jag trodde var gay verkar vara bisexuell. Trams är väldigt besviken, men jag gillar det tror jag.

That's enough of that shit.e

Inga kommentarer: